2014. március 8., szombat

f*cked up!


Schrei, auch wenn es weh tut!


Ismeritek azt az érzést, amikor pont az az ember szúr kést a hátatokba, aki mellett foggal-körömmel kiálltok, még úgy is, hogy emiatt mindenki rossz szemmel néz rátok? A világ legmocskosabb, legfájdalmasabb érzése..

Elegem van. Elegem van abból, hogy próbálok mindig mindenkinek megfelelni, hogy mindenkinek én vagyok a lelki szemetesládája, és cserébe folyton hatalmas pofonokat kapok.
Miért van az, hogy mindenki csak a saját érdekeivel törődik, és észre sem veszik, hogy közben megbántanak másokat? Miért van az, hogy mindig mindenki engem talál meg a faszságaival? Miért van az, hogy mindig én hibázok?
Elegem van a magamhoz feltett kérdésekből. Elegem van a hálátlan és önző emberekből. Elegem van mindenből, belefáradtam az életbe.
Gyűlölöm az életem...


#bocsazoffért

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése