2014. június 28., szombat

Assisting Perfection - #14 - Trailer.

- Olvastad a mai újságot? - tette fel Case szinte félve a furcsa kérdést
- Mi? Az újságot? Miért? - kérdeztem meglepődve, nem szoktunk újságokról beszélgetni
- Igen.. nem olvastad még?
- Nem, még nem. Akartam, de pont akkor hívtál.
- Oké.. Figyelj, Andy. Ne olvasd el, csak.. dobd ki az újságot! 
Felvontam a szemöldököm.
- Miért?
- Csak dobd ki!
- Akkor már csak azért is megnézem! - motyogtam, és figyelmen kívül hagytam Casey hangos tiltakozását. Az ágy végéig nyúltam a magazinért, a "Szórakozás" részhez lapoztam, és azonnal tudtam, miért akarta Case, hogy dobjam ki.
Egy hatalmas kép köszönt vissza rám Billről, épp egy étteremből sétált ki. De nem is ez a legrosszabb, karjával egy lányt ölelt, akinek hosszú, hullámos hajától nem látható az arca. Közel voltak egymáshoz, és észrevettem, hogy Bill mosolyog.
A kép feletti főcím pedig szinte üvöltött: Modell szerelem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése