2014. június 25., szerda

Best Blog Award.

Ez a hét eddig csodás meglepetésekkel van teli! A napokban *Diane* adott nekem egy díjat, amit ezúton is szeretnék megköszönni: KÖSZÖNÖM! Bloggeres karrierem első díja ez, és nagyon nagyon nagyon örülök neki! :)
Szabályok:
1. Köszönd meg annak, akitől kaptad!
2. Írj 10 dolgot magadról! 
3. Válaszolj 10 kérdésre! 
4. Tegyél fel 10 kérdést! 
5. Küldd tovább!

10 dolog magamról:
1. Frissen érettségizett vagyok! ( tudom, hogy ezt már az előző bejegyzésben is elmondtam, de olyan jól esik kimondani/leírni. :D )
2. Imádom a kávét.
3. Már lassan 5 éve élek párkapcsolatban.
4. Csokimániás vagyok. :$
5. Néha hajlamos vagyok beszélni a semmiről, mint a vízfolyás.
6. 2005. decembere óta vagyok Alien.
7. Annak ellenére, hogy imádom a nyarat, a szervezetem nem bírja a fülledt meleget, így volt már rá példa, mikor egész egyszerűen elájultam.. ( igen , ilyen szerencsétlen is csak én lehetek )
8. Jelenleg annyira boldog vagyok, hogy azt megfogalmazni sem tudom!
9. Van egy törpetacskó kutyusom: Figo. ♥
10. Két éve csináltattam egy tetoválást ( azóta tervben van még kettő, csak sajnos anyagi keret nincs rá.. ) és idén januárban a legjobb barátnőm meglepett azzal, hogy Ő is csináltatott egy hasonlót, szóval ez ilyen barátság-tetoválás. Azért esett nagyon jól ez a gesztus tőle, mert kint lakik Bécsben, így sajnos ritkán találkozunk, és ott is van 1001 barátja, haverja, Ő még sem felejt el engem. És nem tagadom: mikor megláttam a tetkóját, elsírtam magam.

Válasz Diane 10 kérdésére:
1. Van kedvenc filmzenéd? Ha igen, melyik?
Van! My Chemical Romance - Helana. ( A Viasztestek filmzenéje)

2. Ha vissza tudnál menni a múltba, lenne valami, amin változtatnál akár úgyis, hogy tudod, hogy az hatással lehetne a jövőre?
Mindenképpen megpróbálnám megakadályozni a világháborút!

3. Van valami káros szenvedélyed?
Sajnos van, dohányzom.

4. Kedvenc állatod?
Persze, hogy van! Ha háziállatról van szó, akkor mindenképpen a kutya, ha vadon élő állatról, akkor pedig tigris. 

5. Hiszel a sorsban?
Igen! Hiszem, hogy minden okkal történik, és hogy az életünk kártyái a kezünkben vannak, nekünk csak tudni kell használni őket.

6. Mit álmodtál legutóbb?
Sajnos nem tudom, nem emlékszem rá, csak annyi maradt meg, hogy jó álom volt.

7. Szerinted mitől lesz valaki egyéniség?
Attól, ha megtalálja önmagát!

8. Van/volt az életedben olyan személy, aki olyan dolgot tett vagy mondott, amit soha nem fogsz tudni megbocsátani/elfelejteni neki?
Sajnos van, ráadásul nem is akárki, az édesanyám.

9. Ha kívánhatnál valamit, ami most azonnal valóra válik, mi lenne az?
Egy ölelés Bill Kaulitz-tól. ♥

10. Melyik számot hallgattad utoljára?




10 kérdésem:
1. Szerinted mi a legjobb tulajdonságod?
2. Mit jelent számodra a zene?
3. Mi a kedvenc filmed? Miért?
4. Van kabalád?
5. Mi a kedvenc dalod?
6. Volt már olyan, mikor úgy érezted, ellened fordult a világ?
7. Könnyen teszel szert új barátokra?
8. Mi az, ami a legjobban motivál az életben?
9. Vannak rigolyáid? 
10. Hogyan képzeled el magad 10 év múlva?

Akiknek küldöm:
Alicia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése