2014. július 29., kedd

New story.

Halihó! ^^

Jelentem, épségben hazaértem Balatonlelléről, nagyon jól esett ez a kikapcsolódás a barátokkal az elmúlt hónapok után (hülye érettségi..)!
Az ott eltöltött idő alatt volt időm gondolkodni a következő történeten is, szóval térjünk is a tárgyra:
Nem tudom ki olvasta már "A szürke ötven árnyalata"-trilógiát, én személy szerint imádom, nem csak azért, mert szeretek erotikus beállítottságú dolgokat olvasni, hanem azért is, mert  E. L. James briliánsan mutatja be Christian emberi, érzelmi megnyílását Anastasia előtt. Hatalmas ihletet adott számomra ez a mű. Persze nem kell egyből arra gondolni, hogy a történet tele lesz bizarr szex jelentekkel. Akkor mire is gondoltam pontosan? Máris elmagyarázom.
Bill Kaulitz-ot úgy ismerjük, hogy ő egy érzelmes, romantikus férfi, kijelentéseiből arra következtethetünk, hogy finoman bánik egy nővel és inkább szavakkal, mintsem testiséggel kényezteti, én azonban egy-egy pillantásában, mozdulatában hihetetlenül vad szexualitást látok. Sokszor gondolkodtam azon, hogy Bill valójában nem az, akinek mutatja magát, és nagyobb mértékben számít neki a testiség, de nem is köntörfalazok, leírom kerek-perec: a szex, azon belül is az állatias, vadabb fajta. Természetesen csak találgatok, elmélkedem, elvégre nem tudhatom, milyen lehet Ő, de egy történet keretein belül szívesen bemutatnám nektek az én Bill Kaulitz-om. A kiindulópont már meg van, a cselekményen még gondolkoznom kell, de amint kipattan az isteni szikra, már írok is! ;) 

Csók. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése