2014. augusztus 4., hétfő

Automatic - Trailer.

Hatalmas mosollyal az arcomon léptem ki a liftből, büszke vagyok rá, hogy sikerült egyedül elintéznem egy ilyen fontos interjút a promócióhoz. Bár már elég késő van, a srácok elvileg még bent vannak, szóval remélem itt találom őket.
Beléptem a stúdió nappalijába, de egy árva lélek sem volt ott. Benéztem a konyhába: senki. Akkor biztosan a felvevő szobában vannak. Az ajtó zárva volt, kopogtam, nem nyitottak ajtót, ezért benyitottam.
Az elmém apró darabokra hullott az elém táruló látványtól: Bill meztelen felsőtesttel cigizett az ablaknál háttal nekem. Mikor meghallotta az ajtót felém fordult, szemeiben megint ott volt az az apró szikra, amitől mindig zavarba jövök.
- Szia Amber! Hát te mit csinálsz itt késő este? - hangja elmélyült a mondat végére
Felém lépett, én pedig ösztönösen hátráltam. Nem tudom miért van, de ez a pasi egyszerre vonz és taszít, meg akarom ismerni az élete összes kis szösszenetét, ugyanakkor félek tőle.
Idegesen nyaltam meg kiszáradt ajkaimat, mire Ő egy kaján mosollyal a szája szélében válaszolt.
- Én..én csak.. Jó hírem van! - mosolya még nagyobb lett, még közelebb jött, közvetlenül előttem állt meg, éreztem a forró leheletét az arcomon.
A szívverésem azonnal a duplájára gyorsult, az arcom kipirult, a tenyerem izzadni kezdett. El kell tűnnöm innen!
- Sikerült megszerveznem az interjút a Vogue-nál az egész banda számára. - hadartam el egy szuszra, és már fordultam is a kilincshez, de már volt ott egy kéz.
- Hova rohansz? - visszakaptam a fejem, Bill elsötétedett szemeivel találtam szembe magam.
Ez túl sok! Légzésem szaporább lett, ajkaim résnyire szétnyíltak, ez az Ő figyelmét is felkeltette, oda sandított egy pillanatra, majd visszanézett rám. Orrlyukai kitágultak, fújtatni kezdett, még jobban  az ajtónak támaszkodott, így mellkasaink összeértek. 
- Nahát, milyen gyorsan ver a kicsi szíved.. - mosolyodott el játékosan, és tekintete a mellkasomra tévedt.
Mikor megéreztem puha ujjait a mellemen, már nem tudtam visszafogni magam, felnyögtem. Pupillája kitágult, fogása szorítássá vált. Lassan a nyakamhoz hajolt, kábultan beleszagolt, majd megszólalt:
- Most meg foglak dugni!

2 megjegyzés:

  1. Uramisten!! Hát ez rendesen beindította a fantáziámat :D Nagyon-nagyon tetszett és kár, hogy csak ilyen rövid volt! Remélem hamar érkezik az első rész, izgatottan várom :P Siess vele kérlek!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt jó hallani! :)) az első rész már folyamatban van, 1-2 napon belül felkerül! ;)

      Törlés